își acoperă urechile sau ochii, este mofturos la mâncare sau nu înțelege anumiți stimuli senzoriali?
este innebunit după alimente picante, jocuri încare se murdărește, gălagie și mișcare?
nu suportă să fie atins și refuză să poarte anumite haine?
este într-o mișcare permanentă, epuizându-i pe cei din jur?
merge pe vârfuri, țopăie, se învârtește, pune mâinile la urechi la zgomot puternic?
Toate acestea pot fi semnele unor diferențe de procesare senzorială, anuntând o problemă în care sistemul nervos central interpretează greșit mesajele care vin dinspre simțuri!
CINE SUSȚINE CURSUL?
Cursul va fi sustinut de Dawn Hoffman, terapeut ocupațional înregistrat și autorizat de 29 de ani, avand Masterul Ocupațional Terapie (MOT) la Universitatea Puget Sound. Are o experiență de 23 de ani în lucrul cu copiii cu nevoi speciale.
Abordarea sa terapeutică pune accent în special pe nevoile senzoriale ale copiilor, lucrand cu toate grupele de vârstă si in toate mediile, inclusiv școli, clinici, spitale și orfelinate în SUA și în România.
Are o pregătire extinsă în integrarea senzorială/procesarea senzorială și a primit certificarea în Integrare senzorială în 2005.
CE ÎȘI PROPUNE ACEST CURS?
Să înțelegem dificultățile senzoriale.
Să gasim soluții practice pentru mediul clinic, la domiciliu și la școală.
CE ESTE INTEGRAREA SENZORIALĂ?
Metodă folosită pentru a îmbunătății viețile copiilor și familiilor acestora care experimentează dificultății în participarea în mediu în care trăiesc, învată și se joacă
Este modul în care sistemul nervos primește mesaje senzoriale și le transformă în răspunsuri
CARE SUNT OBIECTIVELE ACESTUI CURS?
Înțelegerea conceptelor de bază a integrării senzoriale
Decrierea funcționării tipice a propriilor sisteme senzoriale
Diferența dintre preferințele senzoriale și tulburarea de procesare senzorială (SPD)
Înțelegerea SPD și cum afectează acestea învățarea, participarea și comportamentul
Rolul terapiei senzoriale pentru copiii cu SPD
Strategiile care pot ajuta/susține un copil cu SPD